U3F1ZWV6ZTIzMzU3NzQ3ODcyMjFfRnJlZTE0NzM2MDg3MTE5ODM=

من هو ابيو ،او ابو يوسف ،او يوسف محمد الطاي ،

 


من هو ابيو او ابو يوسف او يوسف محمد الطاي 

 

  اولا : اسم الحقيقي لي ابيو :

انا ابو يوسف شخص غامص تماما حتي اسمو الحقيقي غامض تماما ،حيث اسم حساب ابيو علي الفيس بوك، يوسف محمد الطاي ،بسبب انا سياسة الفيس بوك ترفض اسماء الغير الحقيقي ، واسم ابيو جاء من حسابو من علي تويتر كان ابيو و لكن اسم الحقيقي لي البيو هو مازن ، ابيو جدا غامض 

تاريخ ميلاد ابيو 

 تاريخ ميلاد ابيو هو 1986

 و هذه التاريخ مهم جدا بسبب ان ابيو جيه الحياة ،

بديات ابو يوسف 

كان يعمل ابو يوسف كا مخرج اعلانات و قام با اخراج و تقديم العديد من اعلانات التلفزيونيه، و كاتب اعلانات ،كان ابويوسف يسكن في الزمالك ،

وكان ضمنا فريق الميتال و، وكان به يالف اغني علي جتار 



 ازاي ابيو حول من فريق الميتال الي الراب

ابيو في تصريح لي معازف ،كان بيقول .انا دخلت الراب كانت فكره هبل و كانت هزار لحد في يوم خميس كان بيكول سوشي راح مقابل سواج لي فكره يا راب با عربي لا انو كان يستمع الي موسيقي اجنبي فقط وكان يسمع في الراب ايمينم و كان يحب موسيقة البوب ، و راح قابل الغازولي المنتج و مهندس الصوت فا تعلم البيو هندسه الصوت و انتاج و تاليف با اعتبارو مؤلف سابقا فا دخل علم الرابر.

ابيو بيعمل عظمه ،

ادوات بسيطه، علي رغم انهو من الزمالك كان يسجل اغني في دولاب ،



 واول تراك لي ابيو هو تراك سلبي ، و رصيد ابيو 486 تراك ، 

و قدم الي الراب (اكتشفه) كثير من الشباب مثل مروان موسي (مارو) ابو انوار ، 

وكان ابيو غير مهتم با فلو في راب المحلي علشان هو بيحب يعمل انواع اغني دي،

اشهر تراكات ابيو

الباشا اعتمد من اشهر اغني ابيو وابو انوار.

زوم.

همج .

اوهام.

عمر حرب.

طب ومالو.

باكستان.

300مره

عظمه 

ثانوس

امل

يابرو

انا مش هقدى حد من شعبان عبد الرحيم ،

طز.

تيتو.

 واخر اعمل ابيو البوم ماكينه 

مهم في اخر احب اوضح ان ابيو هو صاحب مدرسه نبو سكول با رفضو لفلو . علشان كده محدش يقدر يقف قدم ابيو 


راب سين ويب .


تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة